מתמחים בשיפוץ אטמים מכאניים

נדרשים לתקן אטם מכאני? כדאי לכם לפנות לחברת טכנוסיל בע"מ המתמחה בשיפוץ אטמים מכאניים. לחברה מעבדה מקצועית מאושרת על ידי היצרן, מאובזרת בציוד מתקדם וחדיש ובחלפים מקוריים של John Crane. היא מופעלת על ידי צוות מוסמך, מיומן ואחראי, המספק מענה לשיפוץ כל סוג של אטם מכאני, בכל גודל ושל כל יצרן. זאת לצד תיקון של ציוד סובב, משאבות, אבזרי הנעה, מכונות ועוד.

מעבדה מקצועית לשיפוץ אטמים מכניים

המעבדה שלנו מתמחה בשיפוץ אטמים מכאניים מכל סוג וגודל, לרבות תיקון של אטמים מיוחדים המבוצע בחו"ל על ידי ספק מומחה. כמו כן שירותינו כוללים רענון ושדרוג של אטמים מכאניים ועבודות של Reverse Engineering  עבור אטמים מכאניים. זאת בנוסף לעבודות של ליטוש מצחי אטימה בקוטר של עד עשרים וארבעה אינץ' בעזרת מוכנות ליטוש מקצועיות ייעודיות למטרה זו.

שירותי התיקונים מבוצע על ידי צוות מוסמך ומיומן של טכנאים, שיש לו את הניסיון, הידע והכלים לספק פתרונות מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, עם עמידה בדרישות של היצרן. במידת הצורך אפשר לקבל באתר של הלקוח שירות של מהנדס מומחה מטעמנו, ובנוסף אנו זמינים לספק שירות מיידי במקרי חירום. שירותינו כוללים גם חקירת כשלים טכניים, הנערכת על ידי טכנאי מוסמך, כולל הנפקת דוחות כשל מסודרים המפרטים את מאפייני הכשל והגורמים לו.

 

 הנפקת דוחות כשל

במידת הצורך יש לנו את הידע וההסמכה לבחון כשלים באטמים מכאניים וציוד סובב. לשם כך אנו נחקור ביסודיות את סיבת כשל האטם ונפיק דוח מפורט בנושא. כמו כן, בהתאם לבקשת הלקוח חברתנו מבצעת מעקבי MTBF ו- MTBR. בנוסף גם מפיקים דוחות כשל עבור אטמים מכניים מיוחדים, כולל הדמיות וניתוח חומרים על ידי ספק מומחה בחו"ל.

 

​בעיות שונות העלולות להתרחש באטם מכאני

אטמים מכאניים הינם רכיבים המיועדים למנוע יציאה של נוזלים מציוד סובב. אטמים אלו יכולים לסבול מבעיות וכשלים שונים ברכיביהם, שלא אחת ניתן לתקן אותן במקום להחליפם. לחברתנו יש את הידע והכלים הנדרשים עבור שיפוץ רכיבי אטמים מכאניים עם בפעולות של תיקון, כיוון, ליטוש, ניקוי או החלפה של רכיבי האטם. כך למשל, במקרה והקפיץ המאבד מהגמישות שלו יש להחליפו. לעומת זאת, טבעת O שממוקמת מתחת לקפיץ נדרשת לעיתים בשימון, או החלפה. הדבר נכון גם לטבעת O של הסובב שניתן להחליף. בנוסף, טבעת סובב העשויה מחומרים שונים כמו וידיה, קרמיקה או סיליקון קרביד ניתן להתקין מחדש ולהחליף, וגם טבעת קבועה שבתחתית של האטם המכאני שניתן להחליף.

שיפוץ אטמים מכאניים

טיפול המונע כשלים

חברתנו גם מספקת הדרכות התומכות באטמים מכאניים ומפחיתות בעיות וכשלים. למעשה, על ידי הבנת המאפיינים, המבנה ותהליכי פעולת אטמים מכניים, תפעול ותחזוקה נכונה, ניתן להאריך את חיי האטמים באופן משמעותי. פעולות אלו ייעלו וישפרו את תפקוד הציוד הסובב, יפחיתו צריכת מים ויתרמו להקטנת הוצאות ולהגדלת רווחי החברה.

 

לשיפוץ אטמים מכניים

להזמנת שירות מקצועי של שיפוץ אטמים מכאניים מסוגים שונים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת טכנוסיל בע"מ בטלפון  04-9966552 או במייל  office@technoseal.co.il.