על מקשרים וקופלונגים

חברת טכנוסיל בע"מ מתמחה במתן שירות טכני –מסחרי, הכולל אספקת ציוד סובב וכל הקשור לציוד עבור צרכי אטימה מכאנית. בין היתר בחברה מספקים סוגים שונים של מקשרים המכונים קופלונגים.

סוגים שונים של מקשרים

קופלונג המכונה בעברית קשר או מקשר מכאני, הינו רכיב היוצר חיבור בין שני צירים, בין היתר באמצעות ברגי לחיצה או הכלבה. יש בשוק סוגים שונים של מקשרים, כאשר השלושה היותר נפוצים הינם מקשרים קשיחים, מקשרים מגבילי מומנט ומקשרים גמישים.

בחברת טכנוסיל ניתן להשיג חלקי חילוף למצמדים מכל הסוגים , ניתן לשפץ מצמדים , כמו כן ניתן להשיג מצמדים של מגוון חברות ודגמים כגון FALK/GRID , SAMIFLEX , NPX ועוד.

  • למקשר קשיח המכונה בלועזית Rigid Coupling יש מבנה קשיח שאין בו גמישות וחופש תנועה, מלבד לסיבוב של הציר. בסוג זה של מקשרים עושים שימוש במידה ורוצים שהצירים אליהם המקשר מחובר יהיו עבור ציר סיבוב. כמו כן מקשרים קשיחים מיועדים למומנטים גדולים.

 

  • מקשר גמיש המכונה בלועזית Flexible Coupling מיועד להעברת כוח עם אפשרות למעט חופש של תנועה. הוא מפצה על זוויות שיש בהן מעט סטייה של חוסר ישירות או חוסר מקבילות בין צירים. מקשרים אלו מיועדים עבור מומנטים יותר קטנים מאשר מקשרים מסוג קשיח. תפקידו של קשר זה לתקן סטיות בציר בכיוונים שונים – זוויתי, רדיאלי ואקסיאלי. כמו כן בקופלונג נעשה שימוש בין היתר להפחתת רעידות במערכות. בנוסף יש מקרים בהם נעשה שימוש במקשר גמיש גם עבור חיבור של צנרות.

 

  • מקשר מגביל מומנט המכונה בלועזית Torque Limiting Coupling הינו בעל יכולת ניתוק במקרה והמומנט המופעל הינו יותר מידי גדול. תכונה זו מונעת נזקים ברכיבים עדינים.

השימוש בקופלונגים

 

בתעשייה נעשה שימוש בקופלונגים לצרכים שונים. למשל נעשה בהם שימוש למנועים מסוג סרבו שעבורם נעזרים במקשרים קשיחים ללא חופש תנועה שיש להם יחס גבוה של מומנט.

כמו כן נעשה שימוש במקשרים עם רמה נמוכה של חופש תנועה במנועים מסוג סטפר. מעבר לכך בקופלונגים נעשה שימוש בעוד מגוון מוצרים ומערכות תעשייתיות, וניתן  להתאימם לדרישות שונות.

שיפוץ אטמים מכאניים

על חברת טכנוסיל

חברת טכנסויל המספקת פתרונות קופלונגים איכותיים ומתקדמים, הינה חברה מוכרת ומוערכת בתעשייה. החברה מספקת מוצרים, שירות ותמיכה לציוד סובב עם כתובת אחת לכל ההליך ולכל צורך, לרבות מכירה של קופלונגים, התקנתם ותיקונם. כל זאת נתמך בשירות מקצועי אמין, אחראי, יעיל ומהיר, המותאם לצרכיו של כל לקוח ומסופק עבור מחירים הוגנים ותחרותיים. כמו כן, החברה מפעילה מעבדה מקצועית עבור תיקון אטימים מכאניים של כל היצרנים ועומדת בדרישות תקן מחמירות של חברת John Crane.

להזמנת קופלונגים

להזמנת קופלונגים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לבית העסק שלנו בנשר חיפה, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם טכנוסיל בטלפון 04-9966552 או במייל office@technoseal.co.il.