על אטם מכאני לציוד סובב

מחפשים אטם מכאני לצויד סובב? נדרשים לאטם מכאני למערבלים או למשאבה? עם חברת טכנוסיל בע"מ תזכו במענה שלם לצרכיכם, עם אטם מכאני איכותי המותאם במדויק לצרכי הציוד הסובב שלכם, לנוזל או גז בו הוא פועל, ללחצים ועומסים שיש לעמוד בהם ולתנאי הסביבה.

האתגר באיטום של ציוד מסתובב

לא אחת עולה צורך באיטום של ציוד סובב כמו משאבות או מערבלים. יחד עם זאת, מעצם היותם נעים על גבי ציר שבחלק הרטוב של הציוד, עולה הקושי לאטום ציוד זה באופן שימנע נזילה או דליפה. זאת לצד עמידה של האטמים בתנאים של חיכוך, עומס וחיכוך גבוהים המלווים את הליכי העבודה בציוד. בעבר עבור בעיה זו נעשה שימוש בחבלי איטום שלופפו סביב הציר ומילאו את הרווח שבין הציר לכלי הקיבול. שיטה זו שהתפתחה לאורך הדורות הפכה לבעייתית בציוד סובב מודרני מכיוון שהיא התקשתה להתמודד עם רמות גבוהות של עומסים ולחץ. כמו כן לחבלים יש רמה גבוהה של שחיקה, נדרשו להרבה מים בכדי לצנן את אזור החיכוך שלהם, והם מפחיתים את נצילות האנרגיה של הציוד בהגבילם את התנועה שלו. בכדי לענות על מגבלות חבלי האיטום פותחו אטמים מכאניים, שהינם סוג של התקן המיועד למנוע יציאה של נוזלים מכלי הקיבול, שיש בתוכם ציר שמסתובב.

 

אופן פעולת אטם לציוד סובב

אטם מכאני לציוד סובב מבוסס על שני משטחי אטימה בצורת טבעות, הנלחצים אחד על השני, על ידי פעולה במקביל של שני כוחות – אחד מכאני שנוצר באמצעות קפיץ והשני הידראולי שנוצר בעקבות השפעה של לחצי הנוזל שבציוד. כמו כן, משטח אחד הינו סובב והשני קבוע,, כאשר הסובב נע עם ציר המכונה ואילו המשטח הקבוע מוצב מול המשטח הסובב. שני חלקים אלו מספקים אטימה ראשית. לכך מתווספת אטימה משנית הנוצרת על ידי אלסטורמים, שהינם פולימרים בעלי תכונות אלסטיות, שמורכבים באופן סטטי על משטחי האטימה.

 

אטמים מכניים איכותיים

חברתנו משווקת אטמים מכאניים לציוד סובב באיכות גבוהה במיוחד, של מיטב היצרנים העולמיים, קלים להרכבה, עמידים לאורך זמן ואמינים במיוחד. האטמים תורמים לשיפור ביצועים באופן משמעותי, שומרים על בטיחות העובדים ועמידים לאורך זמן. נתונים אלו ימנעו בעיות בהליכי ייצור וישפרו את תפוקת הארגון. לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בבחירה נכונה של אטמים המתאימים לכל ציוד ותנאי סביבה.

אטם מכאני לציוד סובב

אטמים מכניים לכל סוג של ציוד סובב

יש לנו מבחר אטמים מכאניים מתאימים לכל סוג של ציוד סובב. תוכלו למצוא אצלנו אטם מכאני למערבלים, למשאבות, מסועים, מיקסרים ועוד. מדובר באטמים של מיטב היצרניות בעולם, לרבות אטמים של חברת JOHN CRANE הגדולה בעולם בתחום האטמים, שאנו נציגיה הרשמיים והבלעדיים בארץ. את האטמים אנו מציעים לצד ציוד סובב וכן עם מערכות שטיפה, מדי טמפרטורה, לחץ ורעידות, ערכת שיפוץ עצמי של אטמים, ועוד. כך תזכו בכתובת אחת לכל צורכי שירות ותמיכה של ציוד זה. השירות כולל הדרכות מקצועיות בנושא וגם מעבדה מקצועית לתיקון ושיפוץ כל סוגי האטמים, של כל היצרניות המובילות במשק.

 

שירותים אלו מבוססים על ניסיון עשיר של עשרות שנים בתחום אטמים וציוד סובב, הניכר במענה אישי לכל לקוח, התאמה מלאה למאפייני הציוד, ומענה יעיל ומהיר הזמין גם למקרי חירום.

 

הזמנת אטמים מכניים לציוד סובב

להזמנת אטמים לציוד סובב מסוגים שונים ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת טכנוסיל בע"מ בטלפון  04-9966552 או במייל  office@technoseal.co.il.